فرمانده نیروی قدس سپاه به نظامیان تروریست ارتش رژیم صهیونی هشدار داد: اگر به تجاوز و اشغالگری اصرار كنید، با لگد بیرون رانده میشوید.
سردار قاآنی در این پیام ضمن یادآوری اینكه نظامیان متجاوز و تروریست صهیونیست، كمتر از 4 روز 100 نفر تلفات دادند به دشمن هشدار داد: اگر با پای خود از جنوب لبنان خارج نشوید، حماسه سال 2000 بار دیگر تكرار خواهد شد؛ همان سالی كه با خفت و خواری از این سرزمین فرار كردید.